PROMOXBUZZ FX

Promoxbuzz Natural To Street

Promoxbuzz Natural To Street

Sunday, September 3, 2017

Menjana Sistem Kewangan Bebas

Salam Hormat, 

Banyak yang bertanya tentang menjana sistem kewangan bebas dan boleh dikatakan pendapatan pasif.

Pendapatan Pasif adalah pendapatan tambahan yang anda jana semasa masa bekerja. Aktif pula adalah pendapatan tetap dari mana-mana firma (swasta/kerajaan) iaitu pendapatan tetap. 

Di sini ingin diterangkan dengan pendapatan pasif di mana anda inginkan kebebasan kewangan dari dari mana-mana sudut. 

Saya ingin share dengan anda beberapa tempat untuk anda menjana pendapatan pasif iaitu: 


1. Vase 

Ini adalah sistem survey yang tidak memerlukan modal dan hanya membuat survey memakan masa selama 3 minit sahaja ataupun lebih. Vase ini adalah syarikat yang memberi kita pasif income walaupun tidak sebesar yang anda sangkakan. Selalunya mereka akan memberi email untuk survey tersebut dengan tawaran sebanyak RM1.00 satu survey dan menjawab semua soalan yang diajukan. Jika anda rajin lebih lagi anda dapat. Syarikat mana yang memberi anda sebanyak itu. Lama-lama anda akan merasa kenikmatannya. 

Vase akan direct transfer duit kita setiap bulan ke bank tempatan kita. Selama saya buat Vase tidak pernah mengecewakan. Jika anda tidak layak Vase juga akan memberi sebanyak RM0.20 maksudnya kuota sudah sampai tahap maksimum. 

Jika Berminat : Click sini

2. Forex 

Forex adalah Foreign exchange, seperti yang sedia maklum, kita tahu bahawa sistem forex ini memerlukan modal yang besar. Bagi saya itu adalah salah. Jika kita mempunyai satu analisis dan tahap mengikuti akhbar berita luar dunia, kita tahu di mana arah tuju seterusnya kewangan samaada beli atau jual. Dalam forex kita memerlukan modal. Tanpa modal anda tidak dapat membuka posisi beli atau jual kecuali anda membuka akaun Demo. 

Pengalaman saya dalam forex selama 6 tahun ini tidak pernah mengecewakan dan semua keuntungan terus ke bank tempatan saya. Di sini kita boleh menjana pendapatan pasif yang kita hendaki. 

Broker yang pernah saya join adalah seper ti berikut: 
1. FBS
2. XM.com 
3. Just4you
4. Insta Forex
5. Premier Market 

Di sini saya mengesyorkan kepada anda withdraw dan deposit yang paling pantas terus masuk ke akaun bank adalah Premier Market. Saya dah join premier market ini selama setahun dan tidak pernah mengecewakan saya untuk pengeluaran keuntungan. Hanya memakan masa 15 minit ke atas sahaja kecuali masa-masa perayaan memakan masa sehingga 24 jam. 

Saya boleh mengajar anda dengan percuma tentang analisis dan cara-cara kita trading di dalam software yang telah disediakan oleh broker mahupun mengunakan telefon bimbit anda. 

Jika ingin daftar dan whatapps saya: 0149923350 
Laman sesawang: Click sini 

Saya akan layan anda secepat yang mungkin. Jangan tunggu lagi untuk kebebasan kewangan anda. 




Share this:

Post a Comment

 
Copyright © 2014 ProMoxBuzz. Designed by OddThemes