PROMOXBUZZ FX

Promoxbuzz Natural To Street

Promoxbuzz Natural To Street

Saturday, October 15, 2016

Keistimewaan Agent & Dealer Reload

Setiap permulaan menceburi dalam bidang perniagaan, kita hendaklah tahu risiko dalam setiap perniagaan. Dalam hal ini khususnya, saya akan cerita serba sedikit tentang agent dan dealer bagaimana mereka menjana pendapatan pasif/sampingan hanya menggunakan telefon mudah alih.

Sepertimana yang anda tahu, pernigaan bermulanya dengan modal. Modal adalah satu equity kita untuk meneruskan perniagaan dan pusingan wang anda. Tidak dinafikan modal hanya 100rm dah boleh menjana keuntungan. Kita tak perlu nak pikir modal 1000k ke atas. Tengok dulu kemampuan anda bagi menjalanankan perniagaan ini. Jika ada 1000k ke atas itu kelebihan.

Sebelum menceburi dalam bidang ini, saya sendiri telah mencuba. Agak perlahan dan merangkak-rangkak. Biasalah baru menceburi dalam bidang perniagaan kecil-kecilan.

Dalam masa sebulan dah dapat sell 500rm. Memang tak banyak tetapi berbalai. 500rm itu saya rolling modal+untung saya. Modal permulaan saya hanya 100rm jer. Itu pon dah dikira untung jugak. Kenalah tabahkan hati anda walaupon sedikit. Lama-lama jadi bukit

Ini yang selalu saya pegang sebelum membuat sesuatu pembaharuan

"Bukan senang nak jadi senang"
"Bukan susah nak jadi susah"

Betul kan!!!! Agaknya anda mesti berminat dengan penilaian saya ini. Dalam bekerja pon saya boleh buat pendapatan pasif.

Ok,

Pengiraan senang jer.

Kalau anda ada 100rm, Ambilah keuntungan dalam 4% secara purata. Wah sikitnyer, Jangan doakan sikit.. Kalau boleh sebutan yang keluar dari mulut anda "Wah banyaknye". In Sha Allah, ini akan membuat anda lebih yakin dengan jualan anda. Tidak mungkin seorang pon tak guna telefon. Betul kan. Tak kan semua POSTPAID. hehehe...

100RM * 0.04 = 4RM , Alhamdulillah.

Betul kan,

Bulan 1 : 500RM * 0.04 = 10RM ( ini adalah keuntungan anda  )

Anda dapat banyangkan tak 10RM tu secara automatik anda boleh jual balik. Jadi Modal + keuntungan sebanyak 510RM.

Betul kan. setiap bulan saya akan tambah rm300 dan seterusnya. Jadi Modal saye seterusnya adalah 810RM.

Bulan 2: 810RM *0.04 = 32.4RM.  (Nie pon hbis dalam 10hari jer. Tapi tak pe kita kira dulu)

Wah.. Alhamdulillah.. makin naik kan..

Bulan 3: 1142.4 * 0.04 = 45.70RM ( 2 x rolling sebulan) nampak tak!!! Sabar itu indah kawan2)

Bulan 4: 1533.8 * 0.04 = 61.35RM ( 2 x rolling sebulan) dah dapat 122.70RM sebulan..

Mesti korang dah senyum kan.. Modal agak besar tapi berbaloi dengan kerja anda. Lepas jugak bil telepon anda.

Jika 10kRM per day? = 400RM dah sebulan (2xrolling) ganda2. Belum masuk bonus orang bawahan lagi, insentif jualan. Humm.. dapat 1000rm sebulan.. dah lepas kerata sebijik. boleh senyum...

Ewh.. Jika anda yang buat advance dengan korang. Korang mesti charge lebih kan!! kalau semua dah advance lagi seronok.

Kalau anda ingin bantuan nak jadi agent:

Sekarang saya buat promosi:

Dealer 40RM  dan Agent 20RM.. Dealer lebih besar lagi keuntungan. Kalau nak tahu. Cepat2 jangan lepas peluang anda untuk menjadi agent topup. Jangan risau. walaupon keuntungan hanya 0.04 secara purata, ini rezeki halal yang anda buat.

Jadilah agent topup sekarang!!!

Boleh call and whatapss saya,
+60149923350 untuk keterangan lanjut!!! (Azizan) - Admin - promoxbuzz.com


Share this:

Post a Comment

 
Copyright © 2014 ProMoxBuzz. Designed by OddThemes